sobota, 19 września 2015

Zostań jedną z nas ...

... i rób to co kochasz.

Wiecie, mam trochę znajomych- tych których widuję często i tych których raz na jakiś czas. Często słyszę, że zazdroszczą mi tego co robię. I wcale nie chodzi tu o to, że nie potrafią szydełkować tylko o to, że zarabiam robiąc to co kocham.

Bardzo cieszy mnie fakt,że jestem wśród tych, nielicznych na całym świecie którzy tak mogą(?). A raczej zwyczajnie potrafią. Tak uważam, że jeśli już się wie co się kocha robić - to trzeba dążyć do robienia tego, na co dzień.

Wiadomo nie chodzi o jakieś abstrakcje- chodzi o normalność.

Nigdy nie potrzebowałam warunków do tego by zacząć coś robić , najpierw zaczynam -> potem stwarzam warunki. Pewnie wielu z Was jakoś tego nie ogrania, jak tak można - uważam że nie ma znaczenia czy moja kamera jest profesjonalna, przecież pierwsze moje filmiki nagrywałam telefonem komórkowym LG5. I podejrzewam, że gdybym te same filmiki nagrywała lustrzanką nie zmieniło by to mojego przekazu. Jedyne co mogłoby zmienić to ilość zadowolonych ludzi, nie łatwo ukryć, że rzeczy nagrywane lepszym sprzętem i w lepszych warunkach już na starcie wyglądają bardziej profesjonalnie ( ładnie).

Szczerze. mi wcale o to nie chodzi, bo co z tego, że ktoś ma super warunki jak nie umie tego przekazać tak by zrozumiał każdy ??

Oczywiście czasem trzeba zapoczątkować warunki, taką sytuację miałam kiedy zdecydowałam się na fotografowanie niemowląt - bo przecież, kto by do mnie przyszedł, gdybym kazała zabrać ze sobą wszystkie rekwizyty, a sama robiłabym zdjęcia aparatem cyfrowym ... hymmmm

Dlatego jeśli chcesz robić to co kochasz - nie oczekuj, że to przyjdzie samo , wraz z zakupem sprzętu który Ci to ułatwi. Najważniejszym sprzętem który jest Ci najbardziej potrzebny, to Ty i twoje ręce, serce i wiara w to co robisz.


Więc do działania !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz