niedziela, 27 września 2015

Mamovelove...

... czyli nowa pasmanteria internetowa :)

Cześć dziś pracuję nad stroną naszej pasmanterii internetowej ( naszej- mojej i Uli - jako zakładających i Waszej - jako potrzebujących ).

Razem z Ulą wpadłyśmy na ten pomysł, kiedy pewnego pięknego dnia podczas naszego typowego spotkania przy kawie, rozpoczęła się rozmowa o powrocie do pracy:( Oj tak wiem jak ciężko zostawić dzieci i iść do pracy - sama tego nie poczułam, ale znam wiele mam które to przeżywały :(

Co łączy mnie z Ulą ? PRZYPADEK ...

Wszystko zaczyna się od przypadku, w zasadzie to znajomość internetowa. Początkowo zwykłe spotkanie podczas sesji, którą wykonywałam małej Juli . I tu już wiedziałam- "to na pewno jakiś znak" Ula razem z Rafałem- ma córkę Julię i ta właśnie dama urodziła się 03,02,2015 dokładnie jak moja Hania :) Przypadek czy przeznaczenie :) (?)

Jeszcze parę "przypadków" i w końcu padła decyzja PRÓBUJEMY !!!

Pasmanteria w której znajdziecie coś do szycia i szydełkowania, ruszy już niebawem kompletujemy wyposażenie ( szczerze mam nadzieję, że zabraknie nam go po pierwszym tygodniu - żarcik )

Trochę więcej szczegółów ; Od szydełek - po włóczkę - markerów do zaznaczania oczek - po guziki - lamówki - zestawy materiałów (do robienia książeczek kostek i wielu innych moich projektów) - wstążki rypsowe ... i wiele wiele innych wychodząc w Wasze oczekiwania ...


Mam nadzieję, że nie możecie się doczekać tak jak my :)


Pozdrawiam


2 komentarze: