wtorek, 13 października 2015

Wszystko ...

... nie zgodne z moim prawem; (

Jejku dziewczyny uwierzycie, Julia kolejny tydzień ze mną w domu - tym razem po dwóch tygodniach leczenia jej syropami, które moim zdaniem nie miały sensu -dostała antybiotyk.  Nic nie boli tak bardzo jak nie moc ... Julia męczyła się bardzo ostatnie 2 dni gorączka po 38,5 i spada tylko na paracetamolu i na parę godzin, a ja nie umiałam jej pomóc. .. bezradności okropna sprawa ; ((

Hania też się męczy tylko nie wiadomo z czym. Nie je nie śpi i tak na zmianę;(

Damian dochodzi do siebie a ja poraz setny zapalenie piersi ; (

Dziś same smutne minki w tym poście, niestety tak właśnie się czuję.  Ze wszystkim z tyłu a ja lubię być z przodu .

No nic tyle u mnie, a jak u Was ? Mam nadzieje że bardziej pozytywnie niż u nas ;)

Pozdrawiam

1 komentarz: