sobota, 10 października 2015

Przypominam o sobie ...

... i nie zapomniałam o Was.

Zastanawiam się czy chodzą po Waszej głowie myśli- pewnie skoro otwiera sklep to nie będzie już miała czasu dla nas ?...


Hymmm... nawet jeśli te myśl nie chodziła Wam po głowie teraz właśnie tamtędy przeszła.

Moi drodzy słuchacze nie zapomniałam o Was i nie zapomnę na pewno. Jesteście u mnie na pierwszym miejscu, dzięki Wam wszystko się zaczęło i tylko gdy wszyscy znikniecie może się skończyć.

:)

Pisałam już Wam o sprzęcie do nagrywania - jest już u mnie w domu, mam nadzieję , że będzie działał tak jak myślę i skończą się problemy z cieniami i słońcem :) Dzięki niemu będę też mogła nagrywać wieczorami to jest piękne.

Chodź moje dni i wieczory ostatnio są ciężkie, Że też wszystko musiało zbiec się w czasie otwieranie pasmanterii, choroba dziewczyn i jeszcze chory facet w domu - masakra jak to ogarnąć "?". Staram się jak mogę, ale nie zawsze wyrabiam normę .


Teraz dzieciaki śpią, więc mam chwilę dla Was:) i chwilę na wrzucenie pierwszej dostawy włóczek :)


Pozdrawiam Was ciepło :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz