środa, 7 października 2015

Świateczna ozdoba ... recenzja kordonka Maxi

... która, może mieć wile zastosowań .

Czyli, jak w prosty sposób zrobić serwetkę, gwiazdkę na choinkę lub element zazdrostki na okno :) ( u mnie króluje ostatnia wersja - jeszcze ciągle nad nią pracuję ale jestem już blisko końca  - jak skończę to się pochwalę )


Trochę o materiałach ; użyłam do tej robótki kordonka Maxi kolor czerwony i biały - to chyba jeden z lepszych kordonków jakie miałam kiedykolwiek w ręku. Chodź dobrze wiecie, że raczej nie przepadałam za robieniem na kordonkach zmieniłam zdanie kiedy zdecydowałam się na zakup Maxi i ergonomicznego szydełka. Już teraz w głowie mam mnóstwo pomysłów na wykorzystanie Maxi w serwetkach, obrusach, ubraniach i zresztą tego, o czym tylko marzycie i do czego mogłabym go wykorzystać ucząc Was szydełkować.



Zalety kordonka;

Nie plącze się

Cena co do gramatury i długości 100 gram to aż 565 m ( 13,5 do 16 zł)

Nitka jest równa i dość sztywna  - dzięki czemu robótka nie wymaga wielkiego usztywniania.

Jedną z największych zalet kolorystyka - różnorodność w odcieniach nawet tego samego koloru jest na prawdę ogromna :)

Można prać 60 stopniach Celsjusza


To będzie najczęściej kupowany kordonek- zdecydowanie :) Zresztą możecie go kupić także w mojej pasmanterii :)


Filmik z serwetką ;







Pozdrawiam , Weronika !!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz